10 τροφές που πρέπει να τρως από σήμερα, αν θέλεις να φτιάξεις επίπεδη κοιλιά από αύριο

Ήρθε η στιγμή να εξαγνίσεις το στομάχι σου διώχνοντας τις πασχαλινές τοξίνες και να προετοιμάσεις με γρήγορα βήματα το σώμα σου για την παραλία. Η επιχείρηση «γλυπτική στην κοιλιά» μπορεί να έχει γρηγορότερα αποτελέσματα αν ακολουθήσεις τις συμβουλές της Alissa Rumsey, επιστημονικής υπεύθυνης στην Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας του Σικάγου.

«Όλοι οι ειδικοί στο αδυνάτισμα συμφωνούν ότι αν θέλεις να απομακρύνεις τα περίσσεια κιλά της κοιλιάς -όπως και ολόκληρου του σώματος- απαιτείται συστηματική προπόνηση (και μάλιστα ειδικού τύπου, όπως είναι η HITT, για καύση περισσότερων θερμίδων). Αλλά αν δεν συνδυάσεις την άσκηση με μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, όχι μόνο δεν θα έχεις ένα ισχυρότερο μυϊκό σύστημα, αλλά κινδυνεύεις να μην αποκτήσεις ποτέ ένα λεπτό και σμιλεμένο σώμα», λέει η Rumsey και συνεχίζει: «Ο λόγος που δεν βλέπεις την κοιλιά σου επίπεδη και γραμμωμένη ακόμη και αν προπονείσαι έντονα, είναι ότι μετά το γυμναστήριο μπορεί να φας τρία μπράουνι σοκολάτας (επί 500 θερμίδες το καθένα), για παράδειγμα».

Σύμφωνα με την ειδικό, το είδος των τροφών που καταναλώνεις είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι περισσότερο, από την ποσότητα που τρως. «Αν θέλεις να δεις πραγματικά και γρήγορα αποτελέσματα στο στομάχι σου από την προπόνηση που κάνεις, βάλε αυτές τις τροφές στο καθημερινό μενού σου από σήμερα κιόλας», συμβουλεύει η Rumsey.

Ρίξε μύρτιλα στο σέικερ

Όλα τα φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικά, βοηθώντας τους μυς να ανακάμπτουν ταχύτερα μετά την άσκηση. Τα blueberries όμως έχουν τα υψηλότερα ποσοστά αντιοξειδωτικών από κάθε άλλο φρούτο. Βάλε μια χούφτα μύρτιλα στο σέικερ με τη σκόνη πρωτεΐνης και απογείωσε τη γεύση και τις ιδιότητές του ροφήματός σου που θα πιεις στο τέλος της προπόνησης.

Τυρί κότατζ αντί για φέτα

Η πρωτεΐνη καζεΐνη είναι η κινητήρια δύναμη που χρειάζονται οι μύες σου για να γίνουν βουνά. Και η φέτα, όπως όλα τα γαλακτοκομικά την περιέχουν. Εσύ όμως θα επιλέξεις τυρί κότατζ επειδή έχει το λιγότερο λίπος, το λιγότερο αλάτι και τη λιγότερη λακτόζη.

Ένα χορταστικό μεσημεριανό γεύμα: Ένα μπολάκι τυρί κότατζ αναμεμειγμένο με κομματάκια φρούτων και σπόρους chia για 40% μεγαλύτερη πρόσληψη φυτικών ινών.

Γάλα σόγιας στο πρωινό και τοφού για σνακ

Η σόγια είναι μια σούπερ πηγή φυτικής πρωτεΐνης, γεμάτη διαιτητικές ίνες και ένα κάρο αντιοξειδωτικά. Αλλά δεν τρώγεται εύκολα. Ωστόσο σε μορφή γάλακτος πίνεται σα νεράκι. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή του τοφού (ένα προϊόν από το γάλα της σόγιας, το οποίο κατασκευάζεται παρόμοια με το τυρί και ανά 100 γραμμάρια δίνει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και 76 μόνο θερμίδες).

Συνήθισε τους σκούρους υδατάνθρακες

Το γεγονός είναι ότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε υδατάνθρακες στη διατροφή σου, ειδικά όταν γυμνάζεσαι έντονα. Όμως, τα άσπρα ψωμιά, μακαρόνια και ρύζια έχουν περισσότερες θερμίδες και μεγαλύτερο γλυκαιμικό δείκτη από τα αντίστοιχα «μαύρα».

> Επειδή σε πολλούς δεν αρέσουν οι καστανοί, ολικής άλεσης υδατάνθρακες πρόσθετε στο πιάτο με το ρύζι ή τα μακαρόνια σου μια σος από μέλι, σουσάμι και σάλτσα σόγιας. Γίνεται «κινέζικο», φίλε.

Αμύγδαλα για τσιμπολόγημα

Φορτωμένα με βιταμίνη Ε, πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά και φυτικές ίνες, τα αμύγδαλα είναι μια τροφή εξαιρετικού οφέλους για το six-pack σου, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Obesity.

Οι κοιλιακοί σου αγαπούν τις μπανάνες

Η μείωση της κατακράτησης υγρών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αποκαλυφθούν οι κοιλιακοί σου μύες. Και οι μπανάνες το πετυχαίνουν με μεγάλη ευχέρεια. Επιπλέον, μια μπανάνα την ημέρα αυξάνει τα καλά βακτήρια στο πεπτικό, καταπολεμώντας το φούσκωμα.

Ένα -πιπέρι- και να καίει

Θέλεις πραγματικά να καις έξτρα θερμίδες; Πέτα το μαύρο πιπέρι και βάλε στα φαγητά μόνο κόκκινο. Σύμφωνα με μελέτη του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας των ΗΠΑ, προσθέτοντας μισό κουταλάκι του γλυκού πιπέρι καγιέν στα γεύματά σου, θα κάψεις 50% περισσότερες θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας, ακόμη και όταν ξαπλώνεις στον καναπέ.

Οι λιποκτόνες τζιντερόλες

Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος ωφελειών στην υγεία και το αδυνάτισμα από την κατανάλωση πιπερόριζας. Οι αντιφλεγμονώδεις χημικές ενώσεις που περιέχει (και ονομάζονται τζιντζερόλες) θεωρούνται από τους επιστήμονες εξόχως αντικαρκινικές, αλλά και προστάτες του ανοσοποιητικού.

> Ρίξε μερικά κομματάκια στην πράσινη σαλάτα σου ή βρασ’ τη και πιές τη σαν αφέψημα. Μόνο καλό θα κάνει στο λίπος της κοιλιάς σου.

Αν δεν τρως αγκινάρες, χάνεις μυς

Το επιστημονικό περιοδικό Phytomedicine -με τη συνδρομή καρδιολόγων υψηλού κύρους- δημοσίευσε μια μελέτη που αναφέρει ότι η αγκινάρα, εκτός από πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, φυτικών ινών, βιταμινών και ανόργανων συστατικών, είναι μια από τις ελάχιστες τροφές η οποία προάγει το σχηματισμό κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που χαρίζει πυκνότερη δομή στα οστά, στους χόνδρους, στους μυς και στα αιμοφόρα αγγεία.

Το σέλινο διαλύει το λίπος στην κοιλιά

Είναι ένα άριστο αντιφλεγμονώδες φυτό -ιατρικά διαπιστωμένο- αλλά ο κύριος λόγος που το συστήνουν οι διατροφολόγοι είναι οι διουρητικές και αποτοξινωτικές ιδιότητές του. Αυτό σημαίνει ότι οι κοιλιακοί σου στεγνώνουν από λίπος και υγρά, επιτρέποντάς τους να ξεπροβάλλουν σταδιακά.

Source :

askmen.com

Σχόλια