ν κάτι έχεις διαπιστώσει όλο αυτό τον καιρό, από την καθημερινότητά σου κατά τη διάρκεια της καραντίνας μέχρι τώρα που τα μέτρα αυτοπεριορισμού έχουν παύσει, αλλά τα γυμναστήρια συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά, είναι ότι τελικά είναι πολύ πιο εύκολο να γυμναστείς μόνος στο σπίτι απ’ ότι νόμιζες. Σ’ αυτό έχουν συμβάλλει φυσικά τα αναρίθμητα fitness βίντεο που κυκλοφορούν στο YouTube, αλλά και τα ασκησιολόγια που σου παρουσιάζουμε στο Esquire – πάρε για παράδειγμα αυτό εδώ για το στέρνο και αυτό εδώ για τους κοιλιακούς.

Στις παρακάτω τρεις εικόνες θα ανακαλύψεις ένα ταχύτατο CrossFit WOD (Work Out of the Day), που διαρκεί μόλις 20 λεπτά και περιλαμβάνεις τρεις ασκήσεις στις οποίες χρησιμοποιείς το βάρος του σώματός σου -η πρώτη απαιτεί να έχεις στο σπίτι μονόζυγο- και ενδείκνυνται για γρήγορη καύση θερμίδων, καθώς boostάρουν τον μεταβολισμό.

Pull-ups

Ένα 20λεπτο CrossFit WOD για γρήγορη καύση θερμίδων

Επαναλήψεις: 6 | Γύροι: 3 | Ξεκούραση για ένα λεπτό

Burpees

burpee ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Επαναλήψεις: 11 | Γύροι: 3 | Ξεκούραση για ένα λεπτό

Sit-Ups

sit-up ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Επαναλήψεις: 24 | Γύροι: 3 | Ξεκούραση για ένα λεπτό

Source :

esquire.com.gr

Σχόλια