Δεν κοιμάσαι καλά; Είσαι πιασμένος παντού; Αρρωσταίνεις εύκολα; Βαριέσαι την προπόνηση; Δες πόσο χαλαρά μπορείς να αντιστρέψεις την κατάσταση.

Δοκίμασε έναν ζεστό, πράσινο χυμό μάτσα

 

 

Αυτό το ιαπωνικής καταγωγής είδος τσαγιού έχει αποδειχθεί ότι προλαμβάνει την καρκινογένεση, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, βοηθά στη γρήγορη απώλεια του σωματικού λίπους και ενισχύει τις αθλητικές επιδόσεις (αν αποφασίσεις να μην κάνεις κοπάνα και σήμερα από το γυμναστήριο). Ένα φλιτζάνι μάτσα που θα πιεις κάθε πρωί περιέχει 137 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από ένα απλό πράσινο τσάι -αδύνατον να γλιτώσει κάποιος ιός από εκεί μέσα.

Τεντώσου πάνω σε ένα foam roller πριν τον ύπνο

Κάνοντας μερικές διατάσεις με τη βοήθεια ενός ειδικού κυλίνδρου φτιαγμένο από αφρό, θα χαλαρώσεις τους σφιγμένους μυς σου, θα ανακουφιστείς από την ένταση και θα κοιμηθείς ανάλαφρος σαν πουλάκι. Επιπλέον, λίγο ακόμη stretching πάνω στο foam roller μόλις ξυπνήσεις, θα σε βάλει στο mood για ένα άνετο τρεξιματάκι 3-4 χιλιομέτρων.

Κατάπιε ένα κατάλληλο χάπι

Σε γενικές γραμμές, τα περισσότερα συμπληρώματα και πολυβιταμίνες δεν θεωρούνται από τους γιατρούς απαραίτητα, αλλά για το ιχθυέλαιο, το μαγνήσιο και τον ψευδάργυρο όλοι οι επιστήμονες θα σου πουν ότι είναι σχεδόν υποχρεωτικά.

> Ένα συμπλήρωμα με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθά τη λειτουργία της καρδιάς, μειώνει τη χοληστερίνη και προστατεύει από τις φλεγμονές.
> Μια κάψουλα ψευδαργύρου ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και αυξάνει την τεστοστερόνη.
> Τέλος, ένα χαπάκι μαγνησίου ισορροπεί το χάος που βιώνουν τα σημαντικότερα βιολογικά συστήματα του οργανισμού σου εξαιτίας του στρες -αυξάνει και το μεταβολισμό σου.

 

Βγες να σε δει λίγο ο ήλιος

Να, μια ακόμη καλή αφορμή για να παίρνεις τα πόδια σου τρέχοντας ή περπατώντας για μισή ώρα στο πάρκο. Σύμφωνα με τα ιατρικά δεδομένα, η έλλειψη βιταμίνης D (την οποία προμηθεύει στο σώμα σου κατά 80% το ηλιακό φως και μόνο κατά 20% οι τροφές) ευθύνεται για την εμφάνιση διαβήτη, καρδιακών παθήσεων και καρκίνου του προστάτη. Επίσης, η επάρκεια βιταμίνης D πολλαπλασιάζει τα επίπεδα τεστοστερόνης.

 

Περπάτα ξυπόλυτος μέσα στο σπίτι

Ο μύες, οι σύνδεσμοι και τα νεύρα που υπάρχουν στο 25% του σώματός σου (από τα ισχία μέχρι τις πατούσες δηλαδή), σχηματίζουν ένα τεράστιο λειτουργικό δίκτυο, το οποίο αλληλεπιδρά με όλο το υπόλοιπο σώμα, ακόμη και με τα εσωτερικά όργανα. Όσο τα πόδια σου μένουν αραχτά επάνω στο τραπεζάκι του καθιστικού όλες τις ώρες που βρίσκεσαι σπίτι, τόσο αδρανεί η κατώτερη κινητική αλυσίδα του σώματός σου με αποτέλεσμα την μη σωστή απορρόφηση των μηχανικών καταπονήσεων που μπορεί να δημιουργήσει το τρέξιμο ή ακόμη και το απλό περπάτημα.

Οι ρεφλεξιολόγοι προτείνουν να εκτελείς μερικές ήπιες ασκήσεις για τα πόδια όταν βρίσκεσαι στο σπίτι ή να περπατάς ξυπόλυτος. Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείς το σύνολο των νεύρων και των αγγείων που απολήγουν στα πέλματα, δημιουργώντας ένα είδος μασάζ όλων των οργάνων του σώματος (τα οποία συνδέονται άμεσα με την πατούσα σου).

Πηγή: Askmen

 

 

Σχόλια