όσο συχνά σηκώνεις ένα αντικείμενο και ύστερα το αφήνεις κάτω 10 φορές στη σειρά; Πόσο συχνά ξαπλώνεις στο πάτωμα προσπαθώντας να φέρεις το πάνω μέρος του σώματός σου στα γόνατα; Σε κάθε περίπτωση για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου μυς υπάρχει και άλλος δρόμος εκτός από τα ροκανίσματα. Το βασικό κόλπο λέγεται “κίνηση με βάρη στα χέρια”.

Το πρόγραμμα

Ο Andrew Tracy, συντάκτης fitness, έχει ετοιμάσει ένα πρόγραμμα που θα γυμνάσει όσο δεν πάει τον κορμό σου. Θα χρειαστείς απλά αλτήρες, δράμια και αρκετό χώρο για να εκτελέσεις αυτό πρόγραμμα των δύο γύρων σωστά. Μάλιστα, εκτός από τους κοιλιακούς σου θα δοκιμαστούν τα πόδια, οι ώμοι και τα πνευμόνια σου – καθόλου άσχημα δηλαδή. Πάρε μερικές βαθιές ανάσες λοιπόν και ξεκίνα δυναμικά.

Εκτάσεις με δράμια πάνω από το κεφάλι

Αντί για κοιλιακούς, δοκίμασε αυτές τις 5 ασκήσεις

Επαναλήψεις: 5

Περπάτημα με δράμια πάνω από το κεφάλι

Περπάτημα με δράμια πάνω από το κεφάλι

 

Διάρκεια: 20 λεπτά

Καθίσματα με αλτήρες

Καθίσματα με αλτήρες

Επαναλήψεις: 10

Bear crawl με αλτήρες

Bear crawl με αλτήρες

Διάρκεια: 20 λεπτά

Κάμψεις με αλτήρες

Κάψμεις με αλτήρες

Επαναλήψεις: 10

Source :
Esquire UK

Σχόλια