Αποτελεί θέμα συζήτησης στην ποδοσφαιρική κοινή γνώμη, η (νέα) τιμολογιακή πολιτική των συνδρομητικών καναλιών, ύστερα απο τη δημιουργία κοινής πλατφόρμας.

Τις αμέσως επόμενες μέρες, θα αρχίζουν να “τρέχει” στα Media, η καινούργια διαφημιστική καμπάνια της Cytavision, της Prime Tel και της Cablenet.

Oι προχθεσινές αναρτήσεις της ιστοσελίδας μας, με πληροφορίες για τα νέα δεδομένα που αφορούν τους συνδρομητές/ποδοσφαιρόφιλους, διαβάστηκαν από χιλιάδες αναγνώστες.


Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Σχόλια