Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθείς και με τον δικό σου οργασμό -εκτός από τον δικό της- για απόλαυση στο μάξιμουμ;

Αναλαμβάνουμε μερίδιο ευθύνης, μιας και έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας σ’ αυτό. Σε ποιο; Στο να προσπαθούμε να σε βοηθήσουμε διαρκώς να ανακαλύψεις αυτό το περίφημο σημείο G των γυναικών, που άλλοι υποστηρίζουν πως υπάρχει κι άλλοι διατείνονται πως απλά είναι μύθος.

Άσε για λίγο στην άκρη το δικό της οργασμό και κατανάλωσε θεά ουσία, κόπο και δυνάμεις για να κατανοήσεις καλύτερα την δική του κορύφωση και το πώς θα περάσεις τη σεξουαλική σου ζωή σε άλλη φάση, απολαμβάνοντας πιο δυνατούς και έντονους οργασμούς.

Κάνε ασκήσεις kegel

«Μπορεί οι ασκήσεις πυελικού εδάφους ή αλλιώς οι ασκήσεις kegel να συστήνεται συνήθως στις γυναίκες κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη, για την αποκατάσταση των μυών της πυέλου μετά τον τοκετό, ωστόσο πρόκειται έρευνες έχουν αποδείξει ότι στους άντρες συμβάλλουν θετικά στη μείωση της στυτικής δυσλειτουργίας και της πρόωρης εκσπερμάτωσης», εξηγεί ο Arlene Goldman, Ph.D., εκ των συγγραφέων του βιβλίου Secrets of Sexual Ecstasy.

Το πώς θα την εκτελέσεις στο εξηγούμε εμείς: Ξάπλωσε ανάσκελα στο έδαφος και πίεσε τους μυς που θα χρησιμοποιούσες για να σταματήσεις τη ροή των ούρων. Κράτησε για 2 δευτερόλεπτα, μένοντας επικεντρωμένος μόνο στη σύσπαση των πυελικών μυών και όχι των γλουτών, του μηρού ή του ισχίου. Χαλάρωσε. Επανάλαβε 30 φορές και εκτέλεσε 3 σετ. Κάθε μέρα.

Άλλαξε διατροφικές συνήθειες

Αν έχεις θεματάκια με το βάρος σου, γνωρίζεις πολύ καλά ότι χάνοντας κιλά θα βελτιώσεις κάθε πτυχή της ζωής σου, εννοείται και εκείνη που αφορά το σεξ. Ξεκίνα λοιπόν να τρως περισσότερα πράσινα λαχανικά, όπως είναι το σπανάκι που προκαλεί διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και αυξάνει τη ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα. Επίσης, καλές πηγές φυλλικού οξέος που ενδυναμώνουν το σπέρμα είναι η λαχανίδα (kale), το λάχανο και το κινέζικο λάχανο (μποκ τσόι), ενώ τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνη B, που καταπολεμά το άγχος και ενισχύει τη λίμπιντο. Τέλος, η βρώμη είναι ένας ακόμη φυσικός τρόπος για να boostάρεις την τεστοστερόνη σου.

Πάτα φρένο

Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι το αποκαλούν edging. Σε απλά ελληνικά, είναι το κόλπο που σε βοηθά να βιώσεις τον οργασμό της ζωής σου. Τι πρέπει να κάνεις για να τον πετύχεις; Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Sex Research έχει την απάντηση. Όταν νιώσεις ότι είσαι έτοιμος να ολοκληρώσεις, σταμάτα και χαλάρωσε για λίγο με την παρτενέρ σου, χαρίζοντάς της αγκαλιές, φιλιά και χάδια. Μετά από λίγα λεπτά, βάλε πάλι μπρος τις μηχανές και ετοιμάσου να σπάσεις το κοντέρ σου, αλλά και το δικό της.

Ανακάλυψε το σημείο G σου (ναι, έχεις κι εσύ)

Το σημείο G των αντρών δεν είναι τόσο δύσκολο και περίπλοκο στον εντοπισμό όσο εκείνο των γυναικών. Βρίσκεται ακριβώς κάτω από την ουροδόχο κύστη, ανάμεσα στον πρωκτό και στο μόριο σου και είναι ο γνωστός αδένας του προστάτη, ο οποίος όταν ερεθιστεί στην αφή μοιάζει με ένα φουσκωμένο εξόγκωμα στο μέγεθος ενός κάστανου. Το δύσκολο, όσον αφορά στο δικό σου G spot είναι να αποδεχτείς το γεγονός ότι, καλώς ή κακώς, βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και να ξεπεράσεις το ταμπού ότι άπαξ και ασχοληθείς μαζί του θα θιγεί ο ανδρισμός σου.

Ενίσχυσε την τεστοστερόνη σου

Η αντρική ορμόνη που σε βοηθάει να ολοκληρώσεις στο σεξ είναι ακριβώς αυτή που παράγει ο οργανισμός σου όταν βλέπεις την αγαπημένη σου ομάδα να κερδίζει ή όταν σηκώνεις βάρη στο γυμναστήριο. Έρευνα από το δικό μας 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών έδειξε ότι όσο περισσότερη τεστοστερόνη κυλά στο κυκλοφορικό σύστημα, τόσο πιο πιθανό είναι να απολαμβάνεις δυνατούς και έντονους οργασμούς.

Παρότρυνέ την να παίξει με τα «μπαλάκια» σου

«Λίγο πριν την εκσπερμάτωση, οι όρχεις έχουν την τάση να σκληραίνουν και να αποκτούν ανηφορική τάση», υπογραμμίζει ο Goldman και σε συμβουλεύει να μην διστάσεις να παροτρύνεις την παρτενέρ σου να ανασηκώσει ελαφρά τα «μπαλάκια» σου, μιας και με την κίνηση αυτή θα αυξήσεις την ένταση του οργασμού σου.

Πάρε βαθιές ανάσες

Η τεχνική των αναπνοών έρχεται κατευθείαν από το ταντρικό σεξ -στα έχουμε πει όλα εδώ. Όπως αναφέρει και ο Goldman, «οι περισσότεροι, ασυναίσθητα, έχουν την τάση να κρατούν την ανάσα τους λίγο πριν τη μεγάλη στιγμή, ίσως γιατί θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο η κορύφωση θα είναι ακόμα πιο έντονη. Στην πραγματικότητα, πρέπει να κάνουν ακριβώς το αντίθετο: να αρχίσουν να παίρνουν βαθιές ανάσες από την κοιλιά και να έχουν τον έλεγχο της αναπνοής τους». Μ’ αυτό τον τρόπο, η αίσθηση του οργασμού θα γίνει ακόμα πιο έντονη και μάλιστα σε όλο το σώμα.

Σταμάτα να σκέφτεσαι

Σου έχει συμβεί, μου έχει συμβεί, σε όλους μας έχει συμβεί να βυθιζόμαστε κατά τη διάρκεια του σεξ στις σκέψεις μας, λόγω του άγχους της καθημερινότητας που δεν μας αφήνει λεπτό να ηρεμήσουμε. «Για να βιώσεις έναν απολαυστικό οργασμό, πρέπει να επικεντρωθείς στο σώμα σου και της παρτενέρ σου. Εστίασε την προσοχή σου στη σωματική επαφή και απόφυγε κάθε άλλη σκέψη που θέλει να σου χτυπήσει την ακατάλληλη αυτή ώρα την πόρτα του μυαλού σου», σημειώνει ο Goldman.

Σχόλια