Υπάρχουν κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα που αναζητάς μία λιχουδιά…  τότε που το στομάχι σου κάνει επανάσταση και στο μυαλό σου τριγυρίζει επίμονα μία σκέψη: Θέλω να φάω κάτι «γλυκό»… αλλά τι;

Για αυτές τις «στιγμές» καλό είναι να έχεις προβλέψει να έχεις μαζί σου κάποιο νόστιμο, χορταστικό και απολαυστικό σνακ για να «τσιμπολογήσεις» χωρίς να φορτωθείς με περιττές θερμίδες!

Ας δούμε λοιπόν τι εναλλακτικές έχεις για να συνδυάσεις την επιθυμία σου για μία γλυκιά απόλαυση, με μία ωφέλιμη επιλογή :

  • Πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού με Κακάο Χωρίς Ζάχαρη
  • Digestive μπισκότα Χωρίς Ζάχαρη
  • Μπάρες δημητριακών Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης

Φυσικά, μπορείς να έχεις μαζί σου και κάποια άλλα σνακ όπως είναι

  • οι Φρυγανιές σταρένιες ή με σίκαλη Χωρίς Ζάχαρη
  • τα CreamCrackersσίτου Χωρίς Ζάχαρη
  • τα Κrispies ολικής άλεσης Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης

που μπορεί από μόνα τους να μην συγκαταλέγονται στις «γλυκιές» επιλογές σου, όμωςμπορούν να συνδυαστούν με άλλα υλικά και να αποτελέσουν τη βάση για πολλά γλυκά εδέσματα!

 Σου προτείνουμε να συνδυάσεις τα αγαπημένα Cream Crackers σίτου Χωρίς Ζάχαρη με κρέμα τυρί και κομμάτια φρούτου ή με αβοκάντο & τοματίνια για ένα απόλυτα καλοκαιρινό σνακ!

Αντίστοιχα, τα Krispiesκαι οι σταρένιες φρυγανιές (ή οι φρυγανιές με σίκαλη) συνοδεύονται εξαιρετικά με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι.

Τα μπισκότα DigestiveΧωρίς Ζάχαρη, προσφέρουν extraαπόλαυση όταν συνδυάζονται με φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα ή γιαούρτι!

Tip Διαιτολόγου:

Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή σου είναι προτιμότερο να στρέφεται προς τους σύνθετους υδατάνθρακες με φυτικές ίνες – όπως αρτοσκευάσματα (φρυγανιές, krispies, cream crackers) αλλά και μπισκότα Digestive ή μπάρες Digestive Bars με μαύρη σοκολάτα.- για να σε “κρατάνε” χορτάτο μέχρι το επόμενο γεύμα, αφού η απορρόφηση τους γίνεται με πιο αργό ρυθμό!

Source :

diatrofi.gr

Σχόλια