9+1 Έλληνες Μάνατζερ απαντούν στην ερώτηση: Πώς κάνουμε τους ανθρώπους μας πιο χαρούμενους και αποτελεσματικούς στην επιχείρησή μας;

Ελένη Ασβεστά, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του ομίλου KLEEMANN.

Πιστεύω ότι ο τρόπος για να κάνουμε τους ανθρώπους μας πιο χαρούμενους και αποτελεσματικούς στην επιχείρησή μας είναι να είμαστε εκεί για αυτούς, στις μικρές και τις μεγάλες στιγμές τους, στις ευκολίες αλλά και τις δυσκολίες που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν. Να ακούμε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους. Να μην ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε άνθρωποι, διαφορετικοί ο καθένας, με άλλες παραστάσεις, ανάγκες, απαιτήσεις, αξιώσεις, ικανότητες, χαρακτηριστικά. Είναι σημαντικό να αγαπούν αυτό που κάνουν και να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε να έρχονται με κέφι στη δουλειά, να αναπτύσσονται και να αισθάνονται περήφανοι με όσα πετυχαίνουν.

Χρήστος Μανιατόπουλος, Εκτελεστικός Διευθυντής της ICTS HELLAS.

Προσπαθούμε να εμπνεύσουμε τους εργαζομένους μας! Στην ICTS η δουλειά που κάνουμε όλοι μας επηρεάζει ανθρώπους, επομένως το ίδιο το αντικείμενο της ασφάλειας αποτελεί για εμάς τη βασική διασύνδεση ανάμεσα στη δουλειά της ομάδας μας και τα αποτελέσματα στη ζωή των ανθρώπων. Μία ακόμα πηγή παρακίνησης είναι η αίσθηση της συνεισφοράς στους άλλους και της εξυπηρέτησης τους. Παράλληλα εφαρμόζονται διακρίσεις όπως ο υπάλληλος του Μήνα και του Έτους βάσει προσεκτικά επιλεγμένων κριτηρίων και δίνονται βραβεία τόσο οικονομικά όσο και ανάπτυξης σταδιοδρομίας.

Αντώνης Παπαχρίστου, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Housemarket AE (IKEA Franchisee για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία).

Όπως προανέφερα, το πρώτο βήμα για την αύξηση της αποτελεσματικότητας ενός εργαζόμενου είναι η γνώση της στρατηγικής της εταιρείας και πώς ο ρόλος του συμβάλλει σε αυτό. Επομένως, είναι προσωπική μου πεποίθηση, ότι η έλλειψη γνώσης και κατανόησης των καθηκόντων των ανθρώπων μας οδηγεί αναπόφευκτα σε μειωμένη απόδοση.

Εν συνεχεία, αναπόσπαστο κομμάτι της αποδοτικότητας του εργαζόμενου είναι η συνεχής ανάπτυξη των δεξιοτήτων του καθώς και η ύπαρξη ενός καλού team leader ώστε να κρατάει υψηλό το ηθικό της ομάδας μέσω της συνεχούς επικοινωνίας και καθοδήγησης. Δεν υπάρχει κάποιος εργαζόμενος άλλωστε, που να μη νιώθει χαρούμενος σε μια εταιρεία που τον ακούνε, τον υπολογίζουν και τον εκτιμούν.

Τόνια Μαύρου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Leroy Merlin.

Οι άνθρωποι είναι πιο χαρούμενοι και αποτελεσματικοί όταν:

  • Γνωρίζουν και κατανοούν το όραμα και τη στρατηγική υλοποίησης της εταιρείας και μπορούν να συμβάλλουν ενεργά σε αυτό
  • Έχουν σαφείς ρόλους με λήψη αποφάσεων
  • Βρίσκονται σε ένα περιβάλλον μάθησης και ανάπτυξης όπου οι ίδιοι μπορούν να αποφασίσουν τι θα κάνουν για τους ίδιους
  • Oι μάνατζερ τους είναι coach & leader
  • H ροή της επικοινωνίας μέσα στην εταιρεία είναι εύκολη και έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν με διαφορετικούς τρόπους

Νάντια Κιάμου, Human Resources Manager Greece, Mondelēz.

Ένας εργαζόμενος νιώθει χαρούμενος όταν η αξία του έργου που προσφέρει αναγνωρίζεται και εκτιμάται. Η αναγνώριση της συμβολής στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης αποτελούν μια έμπρακτη απόδειξη σεβασμού στην προσπάθεια που καταβάλουν οι άνθρωποί της.

Αυτό που παρακινεί έναν εργαζόμενο και τον κάνει πιο παραγωγικό είναι η εμπιστοσύνη που νιώθει από την επιχείρηση στις ικανότητές του  αλλά και στην ελευθερία που νιώθει να ξεδιπλώσει τα ταλέντα και τις δεξιότητές του.

Πολυξένη Κιούρη, Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού της Nestlé Ελλάς.

Χαρούμενος είναι ο εργαζόμενος που αγαπάει τη δουλειά του, εκτιμάει και σέβεται τους συνεργάτες του, ανταμείβεται για το έργο του και νιώθει ότι η συνεισφορά του αναγνωρίζεται.  Αποτελεσματικός είναι ο εργαζόμενος που έχει τις γνώσεις και τα μέσα για να επιτελέσει το έργο του, που γνωρίζει ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας και πως η δική του εργασία συνεισφέρει στην εκπλήρωσή του, που ενημερώνεται και εκπαιδεύεται για να ανταπεξέρχεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της επιχείρησης.

Αυτοί οι δύο άξονες είναι άλλωστε και ο κορμός της στρατηγικής ενός τμήματος ανθρώπινου δυναμικού..

Σοφία Τσιούτρα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού (Group HR Manager), ομίλου ξενοδοχείων Maris Hotels.

Καταρχάς θα πρέπει οι ίδιοι να είμαστε χαρούμενοι και αποτελεσματικοί, ακτινοβολώντας θετικότητα και καλή διάθεση, που είναι μεταδοτική. Θα πρέπει να σεβόμαστε τους συνεργάτες μας, να τους ακούμε, να τους δίνουμε την προσοχή και την αγάπη μας, να τους εμπιστευόμαστε, να μοιραζόμαστε πληροφορίες, θετικά συναισθήματα και σκέψεις μας, που θα αυξήσουν τη δέσμευσή τους και τον ενθουσιασμό τους για το εταιρικό όραμα, να τους αναγνωρίζουμε, και να είμαστε δίκαιοι. Το σημαντικότερο είναι να ανακαλύψουμε για καθένα χωριστά τι τον παρακινεί και τον κάνει χαρούμενο και αποτελεσματικό και να τον ωθούμε, με γνώμονα αυτή τη γνώση, στην πλήρη ανέλιξη των δυνατοτήτων του.

Νάσια Σκούντζου, HR Manager της Data Communication.

Στην Data Communication θέλουμε να παρέχουμε στους ανθρώπους μας ένα εργασιακό περιβάλλον ασφάλειας , που σέβεται τους εργαζόμενους, εμπνέει εμπιστοσύνη, δίνει χώρο για να δημιουργήσουν, επιζητά νέες ιδέες και επενδύει στην προσωπική βελτίωση και ανάπτυξη του κάθε εργαζόμενου. Δεν είναι τυχαίο ότι για αυτό το εργασιακό περιβάλλον έχουμε βραβευτεί 8 φορές από τους ανθρώπους μας ως «Best Workplace”, 6 φορές στην Ελλάδα και 2 στην Ευρώπη.

Μαρία Καφεντζή, Human Resources Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Οι άνθρωποι χαίρονται περισσότερο όταν βλέπουν ότι η επιχείρηση και ο προϊστάμενός τους δείχνουν γνήσιο ενδιαφέρον γι’ αυτούς. Το γνήσιο ενδιαφέρον περιλαμβάνει βέβαια πολλά και διαφορετικής προσέγγισης συστατικά. Αρχικά σημαίνει να τους βοηθάμε να γίνονται καλύτεροι στη δουλειά τους, μέσω της εμπλοκής τους σε αποφάσεις, μέσω της ανοικτής επικοινωνίας και της παροχής της αναγκαίας πληροφόρησης. Η επιβράβευση για την καλή δουλειά είναι επίσης ένας σημαντικός πυλώνας όπως επίσης  το να νιώθουν ότι αμείβονται σύμφωνα με αυτά που προσφέρουν στην επιχείρηση. Τέλος το να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον χαράς, διασκέδασης και αισιοδοξίας σίγουρα θα εκτοξεύσει το ηθικό των εργαζομένων και συνεπώς την παραγωγικότητά τους!

Ελένη Μαντζικοπούλου, Υποδιευθύντρια, Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού, KPMG.

Κάνοντας τους να νιώθουν σημαντικοί στην ομάδα, να νιώσουν ότι έχει αξία η συνεισφορά τους, ότι εκτιμάται ο κόπος τους και η προσπάθεια τους αξιοκρατικά. Επιπλέον, ότι μαθαίνουν κάτι κάθε μέρα, ότι είναι ελεύθεροι να μιλήσουν και να λειτουργήσουν, ότι τους σέβεται η επιχείρηση και ως επαγγελματίες αλλά και ως προσωπικότητες.

Source :

epixeiro.gr

Σχόλια