'>

Αυτή είναι μια πιο δύσκολη ερώτηση από ότι περιμένετε … Με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα του αλγορίθμου του Instagram, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να γνωρίζετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο για τους followers σας. Η αντίστροφη χρονολογική σειρά είναι παρελθόν, ο τρόπος που οι followers αλληλεπιδρούσαν με το προηγούμενο περιεχόμενό σας και το φρέσκο ​​περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικά. Σε αυτό το άρθρο αναλύουμε ποιός είναι ο καλύτερος χρόνος για να δημοσιεύσετε στο Instagram και σας δείχνουμε μερικές στρατηγικές για να υπολογίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για το συγκεκριμένο κοινό σας.

Πως εξασφαλίζετε λοιπόν ότι οι αναρτήσεις σας το 2019 στο Instagram ανεβαίνουν στη σωστή στιγμή;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.

Για να παρέχετε στους followers σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να διασφαλίζετε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται στις ροές χρηστών, ακολουθήστε αυτές τις γενικές συμβουλές και κόλπα. Θα σας βοηθήσουν να υπολογίσετε τις καλύτερες στιγμές για να δημοσιεύσετε και θα σας δώσουν ορισμένες τακτικές ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης.

Ας μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα:

Εξαρτάται από το συγκεκριμένο κοινό και τις συνήθειες περιήγησής τους.

Ότι λειτουργεί για ένα χώρο μουσικής δεν θα δουλέψει τόσο καλά για ένα καφέ, και αντίστροφα. Η κατανόηση των προτιμήσεων των followers σας και των παλιών τους αλληλεπιδράσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα ρυθμό από αναρτήσεις που να δουλεύει για αυτούς.

Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές. Από εκεί και μετά, είναι σχετίζονται με την παρακολούθηση του τι δουλεύει και στην πραγματοποίηση των απαιτούμενων αλλαγών.

  • Είναι καλύτερο να δημοσιεύσετε στο Instagram κατά τις ώρες που οι περισσότεροι δεν εργάζονται.

Ανάλογα με το κοινό σας, αυτό μπορεί να είναι νωρίς το πρωί, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος ή το βράδυ.

  • Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, ο καλύτερος χρόνος για δημοσίευση στο Instagram είναι μεταξύ 2 μ.μ. και 3 μ.μ.

Το HubSpot το αναλύει επίσης ανά ημέρα της εβδομάδας:

  • Κυριακή: Μεταξύ 10 π.μ. και 2 μ.μ.
  • Δευτέρα: Μεταξύ 11 π.μ. και 5 μ.μ.
  • Τρίτη: Στις 5 π.μ. ή μεταξύ 9 π.μ. και 6 μ.μ.
  • Τετάρτη: Στις 5 π.μ., 11 π.μ., ή στις 3 μ.μ.
  • Πέμπτη: Στις 5 π.μ. και 11 μ.μ., ή μεταξύ 3 και 4 μ.μ.
  • Παρασκευή: Στις 5 π.μ. ή μεταξύ 9 π.μ. και 4 μ.μ.
  • Σάββατο: Στις 11 π.μ.

Το Hootsuite πηγαίνει ακόμη πιο βαθιά στην ανάλυσή τους, υποδεικνύοντας την βέλτιστη ώρα ανά βιομηχανία:

  • Ταξίδια και τουρισμός: Παρασκευή μεταξύ 9 π.μ. και 1 μ.μ.
  • ΜΜΕ και ψυχαγωγία: Τρίτη και Πέμπτη από τις 12 μ.μ. έως τις 3 μ.μ.
  • Τρόφιμα και Ποτά: Παρασκευή στις 12 μ.μ.
  • Λιανική: Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 12 μ.μ.
  • Επαγγελματικές Υπηρεσίες: Παρασκευή, Τρίτη και Τετάρτη στις 9 π.μ. ή 10 π.μ.
  • Μη Κερδοσκοπικά: Τρίτη στις 4 μ.μ. ή 10 π.μ.
  • Μη Λιανικής Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Πέμπτη στις 9 μ.μ. ή 4 ​​μ.μ.
  • Φαρμακευτικά και Υγεία: Τετάρτη και Κυριακή στις 9 π.μ.
  • Προσωπική φροντίδα: Παρασκευή και Πέμπτη στις 1, 2 ή 3 μ.μ.
  • Τεχνολογία: Δευτέρα και Τρίτη στις 2 μ.μ.
  • Εκπαίδευση: Πέμπτη στις 4 μ.μ. ή 5 μ.μ.


Αυτές είναι πολλές πληροφορίες για να επεξεργαστείτε και μερικές από αυτές προσφέρουν αντιφατικές συμβουλές, αλλά γενικά παρέχουν ένα καλό πλαίσιο για να σκεφτείτε πότε πρέπει να δημοσιεύσετε στο Instagram για την επιχείρησή σας.

Σαν γενικός κανόνας για τα ποστ στο Instagram μπορούμε να πούμε:

Οι καθημερινές είναι καλύτερες από τα Σαββατοκύριακα, οι Πέμπτες έχουν ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης και οι Κυριακές είναι οι χειρότερες.

Αυτό που είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε είναι ότι η κατάλληλη ώρα για σας δεν πρόκειται να είναι η κατάλληλη ώρα για οποιονδήποτε άλλον.

Πάρτε τις πληροφορίες σχετικά με τις καλύτερες ημέρες και ώρες για να δημοσιεύσετε και χρησιμοποιείστε το ως γραμμή βάσης. Μέσω αυστηρών δοκιμών, παρακολούθησης και βελτιστοποίησης, θα μάθετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο κοινό σας.

Σε αυτό το σημείο, ίσως σκέπτεστε:

Η κατάλληλη στιγμή εξακολουθεί να έχει σημασία;

Η απάντηση είναι ναι, έχει σημασία.

Όταν το Instagram ενημέρωσε τους αλγορίθμους για να δείξει αναρτήσεις με βάση τη συνάφεια, αναρωτηθήκαμε όλοι αν η χρονική στιγμή είναι πλέον σημαντική. Αλλά ο αλγόριθμος εξακολουθεί να ευνοεί την πιο πρόσφατη δημοσίευση.

Το Instagram δημιουργεί τις ροές του για να δείξει το «πιο φρέσκο» περιεχόμενο με βάση την εμπλοκή του χρήστη εξετάζοντας τρία βασικά σημεία κατάταξης:

  • Σήμα # 1: Σχέση:

Το Instagram δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο με το οποίο έχουν αλληλεπιδράσει οι χρήστες, κάτι που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να εμφανίζεται το περιεχόμενό σας στη ροή ενός χρήστη όταν ο χρήστης αυτός έχει πατήσει μου αρέσει ή μοιράστηκε το περιεχόμενό σας στο παρελθόν. (like or share)

  • Σήμα # 2: Ενδιαφέρον:

Ο αλγόριθμος προβλέπει σε ποιες αναρτήσεις ο χρήστης είναι πιθανό να εμπλακεί, με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του. Εάν ένας χρήστης ξοδεύει πολύ χρόνο κοιτάζοντας τους influencers μόδας, το Instagram θα δώσει προτεραιότητα σε αυτόν τον τύπο περιεχομένου στη ροή.

  • Σήμα # 3: Επικαιρότητα:

Οι νέες δημοσιεύσεις εμφανίζονται πριν τις παλαιότερες αναρτήσεις.

Αυτά τα βασικά σήματα κατάταξης βγάζουν το ίδιο συμπέρασμα με την πρώτη ενότητα: Γνωρίστε το κοινό σας.

Όταν γνωρίζετε το κοινό σας, είναι πιθανότερο να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σχέση (σήμα # 1) και να μάθετε τι είδους περιεχόμενο σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους (σήμα # 2). Στη συνέχεια, πρέπει απλώς να κοιτάξετε τα αναλυτικά στοιχεία σας για να μάθετε πότε το κοινό σας συνήθως ασχολείται με το περιεχόμενό σας (σήμα 3 #).

Είναι ένας κύκλος. Αν δημοσιεύετε την κατάλληλη στιγμή για το συγκεκριμένο κοινό, θα είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν, γεγονός που ενισχύει τις σχέσεις σας και ξεκινά τον κύκλο ξανά.

Αρχίστε ακολουθώντας αυτές τις βασικές οδηγίες και στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυστηρές δοκιμές, παρακολούθηση και βελτιστοποίηση για να μάθετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο κοινό σας. Είναι η γνωστή μέθοδος test & learn!

'>

Σχόλια