Σ’ αυτές τις δέκα αλλαγές τρόπου ζωής, προπόνησης, διατροφής και σκέψης ορκίζονται όλοι οι six-packers.
Όλοι γνωρίζουμε έναν τύπο με σώμα-κομμάτια. Όχι κατ’ ανάγκη υπεραθλητή, bodybuilder ή fitness model, αλλά έναν μέσο άντρα με σφιχτούς και γραμμωμένους μυς, που έχει την άνεση να γδυθεί -στα αποδυτήρια, στην παραλία, στο κρεβάτι- χωρίς να κομπλάρει για το σώμα του.
Το γραμμωμένο σώμα σε έναν άντρα αποπνέει σεβασμό. Τελεία.

Τα καλά νέα είναι ότι η υιοθέτηση ορισμένων συνηθειών μπορεί να βοηθήσει κι εσένα να μεταμορφωθείς σε έναν από αυτούς τους six-packers που ζηλεύεις.

Ναι, πες το χωρίς να ντρέπεσαι: “Θέλω να γίνω φέτες επειδή μου αρέσει να με θαυμάζουν”

Βρες ένα ισχυρό κίνητρο
«Για να πετύχεις μια τόσο μεγάλη αλλαγή στο σώμα σου πρέπει να υπάρχει ένα πολύ σοβαρό κίνητρο για να το κάνεις. Αλλιώς δεν θα το καταφέρεις ποτέ»,  «Ακόμη και η αυταρέσκεια είναι ισχυρό κίνητρο. Ναι, πες το χωρίς να ντρέπεσαι: “Θέλω να γίνω φέτες επειδή μου αρέσει να με θαυμάζουν”. Μερικοί άντρες θέλουν να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ομορφιάς και fitness με σκοπό να κάνουν μια καριέρα με καλές αμοιβές. Να ένα ακόμη ισχυρό κίνητρο»,

Το παν είναι η διατροφή
Η εστίαση περισσότερο στο τι τρως και λιγότερο στο πόσο γυμνάζεσαι είναι βασικός κανόνας για να αποκτήσεις ένα στεγνό κορμί. «Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ακολουθείς αυστηρές δίαιτες. Άκου ένα κόλπο: τρώγε σε κάθε γεύμα σου το ισοδύναμο μιας ανοιχτής παλάμης γεμάτη λαχανικά και μια γροθιά ζωικής πρωτεΐνης. Γέμιζε το υπόλοιπο του πιάτου σου με υδατάνθρακες αργής πέψης», συμβουλεύει ο προπονητής.

Αντί να στέκεσαι, περπάτα
Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό The American Journal Of Clinical Nutrition, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η παραμονή σε ακίνητη θέση κατά τη διάρκεια ενός ολιγόλεπτου τηλεφωνήματος προκαλεί κατά μέσο όρο αύξηση 6% στην ενεργειακή δαπάνη, ενώ όσοι περπατούσαν την ώρα της τηλεφωνικής επικοινωνίας ξεπέρασαν το 29% σε κάψιμο θερμίδων. «Το περπάτημα δεν είναι πάντα βολικό όταν τηλεφωνείς, αλλά έχεις άλλες επιλογές: ανέβαινε τους ορόφους πάντα από τις σκάλες, εκτέλεσε τις κοντινές διαδρομές χωρίς να χρησιμοποιείς αυτοκίνητο, ανέβα σε ένα στατικό ποδήλατο την ώρα που παρακολουθείς τηλεόραση. Το μυστικό είναι να καις θερμίδες διαρκώς»,

Προπόνηση, όπως σεξ (ή ύπνος)
Μερικές φορές χρειάζεται πολλή προσπάθεια. Άλλες φορές, όχι. «Εξαρτάται από το αν βλέπεις την άσκηση σαν φάρμακο που δίνει ο γιατρός για να θεραπευτείς από μια αρρώστια (δηλαδή με το ζόρι) ή αν θα καταστήσεις τις προπονήσεις ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σου, όπως το σεξ, ο ύπνος ή η εργασία σου», λέει ο προπονητής και συμβουλεύει: «Ο καθένας έχει δικαίωμα στην αποτυχία, αρκεί να πιστεύει ότι μια αποτυχία δεν βάζει τέρμα στην προσπάθεια».

Ξεκίνα τη μέρα σου με μια μπάρα
Αν τον πρώτο καιρό οι ρουτίνες προπόνησης σού μοιάζουν σαν αγγαρεία, κάνε την αγγαρεία σου πρώτα-πρώτα για να ξεμπερδεύεις. «Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα προπόνησης μόλις ξυπνήσεις ή μια ώρα πριν πας στο γραφείο, θα αισθάνεσαι λιγότερη κόπωση και θα έχεις πλήρη έλεγχο της υπόλοιπης μέρας. Επίσης, θα έχεις μεγαλύτερη πνευματική και σωματική ενέργεια», συμβουλεύει ο Calvert.

Μια ρουτίνα με μεγάλα βάρη χτίζει μυς. Και οι μυς αντικαθιστούν το λίπος, οριστικά

Τόνωσε την τεστοστερόνη σου
Επιστημονικές μελέτες αναφέρουν πως τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης όχι μόνο εμποδίζουν έναν άντρα να ασκηθεί αποτελεσματικά, αλλά κινδυνεύει να εμφανίσει τη νόσο του διαβήτη (οι μέσες τιμές ολικής Τ τεστοστερόνης είναι 2.6 -12 ng/ml και της ελεύθερης Τ τεστοστερόνης 13-41 pg/ml).

«Εάν τα επίπεδα των ανδρικών ορμονών σου δεν είναι σε υψηλά επίπεδα, μάταια αγωνίζεσαι να αποκτήσεις μεγάλους και στεγνούς μυς», λέει ο προπονητής και συμβουλεύει: «Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αυξηθεί φυσικά η τεστοστερόνη σου, με την εστίαση στην επίτευξη επαρκούς ύπνου να θεωρείται ο πιο εύκολος, αφού έτσι βελτιστοποιούνται τα επίπεδα βιταμίνης D και μαγνησίου. Ένας ακόμη τρόπος; Η ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης αλκοόλ».

Βγάζε selfies με το σώμα σου γυμνό, εκτύπωνέ τις και βάζε τις με χρονολογική σειρά σε έναν πίνακα

Βάλε ένα στοίχημα
Στο βιβλίο The Blackmail Diet, ο συγγραφέας John Bear περιγράφει τη μάχη του με την παχυσαρκία. Σε μια περίπτωση, αναφέρει ότι υπέγραψε σύμβαση με έναν δικηγόρο και έβαλε 5.000 λίρες σε παρακαταθήκη. Σύμφωνα με τη σύμβαση, εάν δεν είχε χάσει 30 κιλά σωματικού βάρους μέσα σε ένα χρόνο, τότε ο διαπιστευμένος δικηγόρος έπρεπε να δώσει όλα τα χρήματα στο ναζιστικό κόμμα. Ένα χρόνο αργότερα, ο Bear είχε χάσει 35 κιλά.

Κυριάρχησε στα συναισθήματά σου
Λέει ο Calvert: «Τρώμε για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι φυσιολογικός: επειδή απαιτούμε τροφή και θρεπτικά συστατικά για βέλτιστη απόδοση. Υπάρχει όμως και ένας άλλος λόγος, καθόλου φυσιολογικός και εντελώς καταστρεπτικός: από αντίδραση στο άγχος και άλλες συναισθηματικές φορτίσεις -νευρικότητα, θλίψη, ενθουσιασμό».
Το να παραμείνεις στωικός απέναντι στις συναισθηματικές ή ψυχολογικές πιέσεις, που σε οδηγούν στη βουλιμία, απαιτεί πειθαρχία. Και ο πιο απλός δρόμος για να την αποκτήσεις είναι ο διαλογισμός.

«Ναι, έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι ο διαλογισμός μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σου σε μια μηχανή καύσης λίπους και όχι μηχανή κατανάλωσης άχρηστων θερμίδων».

Μην εμπιστεύεσαι τις ζυγαριές
«Μην φοβάσαι για τα κιλά που θα δείχνει η ζυγαριά. 90 κιλά σωματικού βάρους με ποσοστό λίπους 20% μετά από μια περίοδο τριών μηνών προπόνησης με βάρη δεν έχει καμία σχέση με τα ίδια κιλά που θα δείχνει η ζυγαριά, αλλά με 40% ποσοστό λίπους στο σώμα», λέει ο προπονητής. «Μια ρουτίνα με μεγάλα βάρη χτίζει μυς. Και οι μυς αντικαθιστούν το λίπος, οριστικά».

Βγάζε selfies
«Μόλις ανακαλύψεις τους μηχανισμούς του σώματός σου και τους παράγοντες που σε βοηθούν να καις διαρκώς λίπος, σύντομα θα βρεθείς στην θέση που θα ανέβεις επίπεδο: θα τρως ακόμη πιο μελετημένα, θα προπονείσαι πιο επιστημονικά, θα ξεχωρίζεις τις σκάρτες θερμίδες από μίλια μακριά, θα επιβεβαιώνεσαι από σένα τον ίδιο αλλά και από τους άλλους γύρω σου. Κάνε αυτό: βγάζε κατά περιόδους selfies με το σώμα σου γυμνό, εκτύπωνέ τις και βάζε τις με χρονολογική σειρά σε έναν πίνακα. Τότε μόνο θα μπορείς να κατανοήσεις το επίτευγμά σου σε όλο του το μεγαλείο».

Source :

askmen.com

Σχόλια