Απλά, δώσε μεγαλύτερη προσοχή σε μικρές καθημερινές συνήθειες που σε βοηθούν να κοντρολάρεις τα κιλά σου.

την πραγματικότητα, για να έχεις ένα λεπτό και, κυρίως, υγιές σώμα, δεν χρειάζεσαι δίαιτες. Ο συνδυασμός μιας υγιεινής διατροφής με μια τυπική, καθημερινή σωματική δραστηριότητα είναι το μυστικό για να φεύγουν ευκολότερα τα περιττά κιλά, ωστόσο, μιας και οι καλοκαιρινές διακοπές συνεχίζονται για πολλούς ακόμα, πιθανώς ούτε το ένα ούτε το άλλο να έχεις την ευχέρεια να τηρήσεις.

Υπάρχουν όμως ένα σωρό μικρές καθημερινές συνήθειες που μπορείς να ακολουθήσεις με σκοπό να δώσεις ένα σημαντικό κίνητρο στον μεταβολισμό σου να ενεργοποιθηθεί άμεσα και δραστικά, που θα σε βοηθήσουν να περάσεις όλες τις μέρες των διακοπών χωρίς λίπος στο σώμα σου.

Πίνε δύο ποτήρια νερό πριν πέσεις για ύπνο

Χάνοντας βάρος γρήγορα χωρίς δίαιτα

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήγαγε η Αμερικανική Εταιρεία Διαιτολογίας, η κατανάλωση δύο ποτηριών νερού πριν τη βραδινή κατάκλιση βοηθά στην πρόληψη της παχυσαρκίας και σε διατηρεί fit.

Ξάπλωνε για μια τουλάχιστον ώρα κάθε μεσημέρι

Για να διατηρείς τα επίπεδα της κορτιζόλης σου υπό έλεγχο (της ορμόνης που αυξάνει τα αποθέματα γλυκογόνου και τριγλυκεριδίων στο αίμα), είναι απαραίτητο να απολαμβάνεις μια σιέστα δυο περίπου ώρες μετά το μεσημεριανό γεύμα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μειωμένα επίπεδα κορτιζόλης σημαίνει λιγότερη συγκράτηση λίπους στο σώμα.

Απολάμβανε τον ήλιο, αλλά σε μικρές δόσεις

Η ανεπάρκεια βιταμίνης D στο αίμα σχετίζεται με την συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς και στην παχυσαρκία γενικότερα. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι αυτή η βιταμίνη, μαζί με ασβέστιο, είναι ένας ισχυρός καυστήρας λίπους. Και 20 λεπτά έκθεσης στον ήλιο χωρίς αντηλιακό κάθε μέρα είναι ο μόνος τρόπος να αυξήσεις τα επίπεδά της.

Τρώγε λίγο παραπάνω πικάντικες τροφές

Από τη μία, οι πικάντικες τροφές έχει θερμογόνο δράση και από την άλλη αυξάνουν ταχύτερα την αίσθηση κορεσμού. Έτσι, όχι μόνο καις περισσότερες θερμίδες κατά την πέψη αλλά δεν προσλαμβάνεις και έξτρα θερμίδες τρώγοντας μεγαλύτερες μερίδες.

Μην υποτιμάς τη δύναμη του γκρέιπφρουτ και του αγγουριού

ΦΡΟΥΤΑ

Το πρωί πίνε ένα ποτήρι χυμό γκρέιπφρουτ: αυτός ο καρπός, πλούσιος σε πεπτίνη, βοηθάει στο μεταβολισμό των λιπών, ειδικά αν καταναλώνεται με άδειο στομάχι. Το αγγούρι, από την άλλη, βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα χάρη στον χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη του, ενώ το τρυγικό οξύ που περιέχει αναστέλλει τη μετατροπή των υδατανθράκων σε λίπος.

Ναι στα φρούτα, αλλά με άδειο στομάχι

Η κατανάλωση φρούτων με άδειο στομάχι προάγει την απορρόφηση βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών. Επιπλέον, τα φυτικά σάκχαρα που περιέχουν, περιορίζουν τη διάθεσή σου για παγωτά και γλυκά. Αληθινό γιατρικό είναι δυο συγκεκριμένα φρούτα, το ακτινίδιο και ο ανανάς, επειδή περιέχουν ένα πρωτεολυτικό ένζυμο που βοηθά στην ταχύτερη προώθηση της πέψης.

Πίνε πράσινο τσάι

Στον αγώνα κατά των επιπλέον κιλών, το πράσινο τσάι είναι ο τέλειος σύμμαχος. Περιέχει κατεχίνες και ισοφλαβόνες, οι οποίες έχουν ισχυρό αντιοξειδωτικό αποτέλεσμα. Το ίδιο ισχύει και για τις πικραλίδες και το γαϊδουράγκαθο: και τα δυο αυτά βότανα διεγείρουν την αποτοξινωτική δράση και εμποδίζουν την υπεροξείδωση των λιπιδίων.

Κανένας υδατάνθρακας το βράδυ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Προσπαθήστε να καταναλώνεις μόνο πρωτεΐνες και λαχανικά στο δείπνο, αποφεύγοντας την πρόσληψη υδατανθράκων, οι οποίοι μετατρέπονται αυτόματα σε συσσώρευση τοπικού λίπους. Άφησε τα ζυμαρικά για το αυριανό μεσημεριανό γεύμα.

Κατανάλωνε τα γεύματά σου σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα

Τουλάχιστον τρεις ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι πρέπει να έχεις καταναλώσει την τελευταία μπουκιά από το δείπνο, λένε οι ειδικοί. Μισή ώρα αφού ξυπνήσεις, το πρωινό. Τρεις ώρες μετά μπορείς να φας ένα σνακ, δυο ώρες μετά το μεσημεριανό κύριο γεύμα και άλλες τρεις ώρες να απέχει το απογευματινό σνακ.

Ένα σνακ πρωτεΐνης πριν από το κρεβάτι

Μια μελέτη αναφέρει ότι η λήψη 150 θερμίδων με τη μορφή άπαχης πρωτεΐνης 30 λεπτά πριν πέσεις για βραδινό ύπνο διεγείρει το μεταβολισμό. Στην πραγματικότητα, αυτή η θεωρία έχει τη λογική της: οι πρωτεΐνες παρέχουν στο σώμα μια ικανή παροχή αμινοξέων η οποία είναι χρήσιμη για την ενίσχυση της μυϊκής μάζας.

Source :

esquire.com.gr

Σχόλια