Ένα έξυπνο πρόγραμμα γυμναστικής για τα Χριστούγεννα είναι αυτό που χρειάζεστε για να διατηρήσετε τη φόρμα σας. Το φαγητό και η χαλάρωση κατά την διάρκεια των διακοπών μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη φυσική σας κατάσταση. Ωστόσο, με τον κατάλληλο σχεδιασμό και το σωστό πρόγραμμα, δε χρειάζεται να ανησυχείτε.

 

1. Οργανώστε μαζί το πρόγραμμα γυμναστικής & το πρόγραμμα διακοπών

 

Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα γυμναστικής απαιτεί πειθαρχία και προγραμματισμό. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να προγραμματίζετε την προπόνησή σας τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Το πρόγραμμα αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία στις γιορτές, όταν οι μέρες για άσκηση μειώνονται λόγω των αργιών. Βρείτε λοιπόν τις μέρες που θα φροντίσετε τη σωματική σας υγεία και μην διακόψετε τη γυμναστική σας. Εάν γνωρίζετε ότι πρόκειται να παραμείνετε de facto μακριά από το γυμναστήριο, χρησιμοποιήστε αυτές τις μέρες ως ένα διάλειμμα αποθεραπείας .

 

2. Βάλτε την πρωινή γυμναστική στο πρόγραμμα

 

Μπορεί οι ώρες εργασίας να μειώνονται στις διακοπές των Χριστουγέννων, ωστόσο οι οικογενειακές υποχρεώσεις αυξάνονται. Ένας τρόπος για να μη σταματήσετε την προπόνησή σας είναι να την προγραμματίσετε για νωρίς το πρωί. Μεταφέροντας την προπόνησή σας το πρωί, καταφέρνετε να συνδυάζετε άσκηση χωρίς να στερήστε στιγμές με την οικογένειά σας.

 

3. Γυμναστείτε με personal trainer ή… με την οικογένεια!

 

Μερικές φορές, είναι δύσκολο να παραμένουμε πιστοί στο στόχο μας, όταν όλα γύρω μας μας οδηγούν στην αντίθετη κατεύθυνση. Η περίοδος των Χριστουγέννων αποτελεί μία κρίσιμη περίοδος για όσους βρίσκονται σε δίαιτα ή σε πρόγραμμα γυμναστικής. Εξάλλου, πως να διατηρηθεί κανείς πιστός στο πρόγραμμά του, με τόσους γευστικούς πειρασμούς τριγύρω;

Αν λοιπόν δυσκολεύεστε στο ζήτημα της πειθαρχίας, τότε σας προτείνουμε να προπονηθείτε με ένα προσωπικό γυμναστή. Ένας personal trainer αποτελεί την καλύτερη λύση για την γυμναστική σας. Όχι μόνο θα οργανώσει κατάλληλα το πρόγραμμα γυμναστικής σας, αλλά θα ενισχύσει την πειθαρχία σας ώστε να πετύχετε.

Εναλλακτικά, προτείνουμε να γυμναστείτε με κάποιο μέλος της οικογένειάς σας. Προσφέροντας ώθηση ο ένας στον άλλο, θα ενισχύσετε την πειθαρχία και το κίνητρό σας για σωματική βελτίωση. Επιπλέον, λίγος έξτρα χρόνος μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα πρόκειται να λειτουργήσει θετικά σε επίπεδο ψυχολογίας.

 

4. Κάντε γυμναστική μόνο με το βάρος του σώματός σας

 

Αν δεν μπορείτε να πάτε γυμναστήριο κατά την διάρκεια των γιορτών, αυτό δε συνεπάγεται αυτόματα και διακοπή της άσκησης. Υπάρχει πάντα η αξιόλογη επιλογή να προπονηθείτε χρησιμοποιώντας το σωματικό σας βάρος. Τέτοιου είδους ασκήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν οπουδήποτε, χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερο εξοπλισμό.

Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα αερόβιων και δυναμικών ασκήσεων, βασισμένο αποκλειστικά σε εσάς. Κάντε γρήγορο τρέξιμο σε σκάλες, επιτόπιο τρέξιμο με άλματα ή step-ups σε ένα σκαλοπάτι. Συνδυάστε τις αερόβιες ασκήσεις με σκοινάκι, push-ups, βυθίσεις, καθώς και άλλες ασκήσεις. Για επιπλέον καθοδήγηση, συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας.

 

5. Κάντε  κρυοθεραπείας και θερμοθεραπείας πριν και μετά την προπόνηση

 

Βοηθά στην καλύτερη προθέρμανση σας πριν την άσκηση, στην αποθεραπεία, καθώς και στην αντιμετώπιση χρόνιων και οξέων τραυματισμών ή πόνων. Αν και πολλοί γνωρίζουν ότι ο πάγος βοηθά στους τραυματισμούς, λίγοι καταλαβαίνουν τα καθημερινά οφέλη του συνδυασμού κρυοθεραπείας και θερμοθεραπείας . Στην πραγματικότητα, οι ιατροί, οι προπονητές και οι φυσιοθεραπευτές συστήνουν τη συνδυασμένη θεραπεία ζεστού / κρύου. Ο συνδυασμός αυτός αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την πρόληψη των τραυματισμών και την προώθηση της ανάρρωσης.

 

6. Αντισταθείτε στο υπερβολικό φαγητό των γιορτών

 

Η τελευταία αλλά εξαιρετικά σημαντική συμβουλή μας είναι να αντισταθείτε στο υπερβολικό φαγητό των γιορτών. Σίγουρα, με τόσες νόστιμες λιχουδιές στο εορταστικό τραπέζι, είναι δύσκολο να κρατηθείτε. Επιλέξτε λοιπόν τις γεύσεις που θα απολαύσετε και μη στερήσετε από τον εαυτό σας τα αγαπημένα σας φαγητά. Είναι όμως σημαντικό να περιοριστείτε σε μία κανονική μερίδα, αν επιθυμείτε το πρόγραμμα γυμναστικής σας να αποδώσει.

 

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές!

Σχόλια